otqb0sya.jpg

רוצים להתפנק עם גלידה על בסיס טבעוני? יש לנו פתרון בשבילכם!

היום אפשר להינות מגלידה גם ללא חלב וללא ניצול של בעלי חיים. גלידת יוגורט טבעונית זה כל מה שאתם צריכים בכדי להינות מטעם נפלא של גלידה וממרקם מושלם של יוגורט על בסיס חלב קוקוס. אנחנו בחנות טעם לחיים מציעים לכם מגוון גדול של גלידות מעולות על בסיס טבעוני עם שירות משלוחים עד לבית שלכם. בקטלוג הגלידות הטבעוניות שלנו באתר, תוכלו למצוא בין היתר גלידת פיסטוק, גלידת תותים וגלידת כרמל.

תחליפי חלב מעולים לגלידות טבעוניות

תחליפי החלב הקיימים היום לגלידות הטבעוניות עברו שדרוג משמעותי בשנים האחרונות ואפשר למצוא שילובים נפלאים של אגוזי פקאן, כרמל ופירות עם גלידות על בסיס סויה או קרם קוקוס. גלידה טבעונית עם קרם קוקוס מגיע עם מרקם ממש כמו גלידה ובטעמים נפלאים. בחנות האון ליין שלנו כאן באתר, תוכלו להזמין גלידה טבעונית עם קרם קוקוס המיוצרת ממוצרים איכותיים ביותר וללא פגישה בשום בעל חיים.

שילוב סויה וחלב קוקוס לגלידות משובחות

מלבד חלב קוקוס וקרם קוקוס, אנחנו בחנות טעם לחיים משווקים גם גלידה טבעונית מחלב סויה המעניקה לכם את כל הטוב שיש בסויה איכותית. גלידה טבעונית מחלב סויה גם מזינה וגם טעימה במיוחד. אחוזי השומן בגלידה על בסיס של סויה הם נמוכים במיוחד ומאפשרים לכם להינות מגלידה משובחת עם פחות קלוריות וללא חלב בכלל. היא טובה לטבעונים וגם למי שאלרגי לחלב או למי שרגישים ללקטוז.

הזמנה און ליין של גלידות על בסיס טבעוני

רוצים להינות מהגלידות הטבעוניות המשובחות שלנו? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקטגוריה "קפואים" כאן באתר ולבחור את הגלידות המעולות שלנו. בקטלוג הגלידות הטבעוניות כאן באתר, תוכלו למצוא גלידה טבעונית ללא סוכר בטעמים משגעים כגון תות, פקאן וכרמל ולהינות ממשלוחים יעילים עד 7 ימי עסקים לבית שלכם. גלידה טבעונית ללא סוכר מגיעה אליכם בטעם מעולה והיא גם דלת קלוריות לעומת גלידות רגילות על בסיס חלב. אם אתם רוצים לגוון בטעמי הגלידה שלכם, תוכלו להזמין באתר גלידה טבעונית עם חלב קוקוס בטעמים מעולים ובמרקם נפלא. חנות האון ליין שלנו משמשת גם לבעלי מסעדות המעוניינים להציע ללקוחות שלהם קינוחים מעולים של גלידה טבעונית עם חלב קוקוס המתאימה לכל תפריט טבעוני.

גלידת יוגורט טבעונית בטעם מעולה

להזמנה של גלידת יוגורט טבעונית, בחרו את הגלידה האהובה עליכם מהמבחר באתר, או התקשרו אלינו ישירות לחנות ואנחנו נסייע לכם בבחירת הגלידה המתאימה לכם ביותר. צוות החנות שלנו ישמח לעזור לכם לבחור בגלידה משובחת על בסיס סויה או קרם קוקוס על פי הטעם שלכם.

סל הקניות שלי