ab1aqnij.jpg

 

סופר פוד טבעוני והתועלות הטמונות בו
יותר ויותר אנשים מגלים את התועלות הרבות אשר טמונים במעבר לתזונה טבעונית ובוחרים לסגל לעצם אורח חיים טבעוני - כחלק מכך, גם הביקוש למאכלים טבעוניים ככלל ולמאכלים אשר משתייכים לקטגוריית סופר פוד טבעוני בפרט, עולה.
כמובן, שבהתאם לביקוש, כך גם ההיצע גדל וכיום, כל מי שתר אחר מאכלים טבעוניים עתיד לגלות מגון רחב של אפשרויות כמו: גלידות טבעוניות (וכיום ניתן למצוא אף גלידת יוגורט טבעונית), גבינה טבעונית (ואניני טעם יוכלו למצוא גם גבינות בוטיק טבעוניות) ורשימת האפשרויות עוד ארוכה. 

סופר פוד טבעוני – קווים לדמותו
כל מי שבוחר לעבור לתזונה טבעונית, עתיד ליהנות משורה ארוכה של יתרונות בריאותיים, אשר טמונים בצריכת מזונות צמחוניים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי גם טבעוניים חשופים למזונות מעובדים ולא בריאים מסוגים שונים (חטיפים, מאכלים עתירי סוכר, מטוגנים וכו') ולכן, חשוב לערוך היכרות עם כל אותם מאכלים המהווים חלק מהקטגוריה של סופר פוד טבעוני.
מאכלים הנמנים על מזונות העל הטבעוניים, הינם בעלי יכולות הזנה וריפוי רבות, למזונות אלו מיוחסות יכולות לשפר סימפטומים של מחלות שונות, לחיזוק המערכת החיסונית ולשיפור החיוניות של הגוף. 
מעבר לבריאות האדם, מזונות העל גם מסייעים בשמירה על האקולוגיה של כדור הארץ – צריכת מזונות על תורמת לעידוד החקלאות האורגנית כמו גם לשימוש נכון באדמה – מכיוון שרבים אשר עוברים לתזונה טבעונית, עושים זאת בין היתר ממניעים אידאולוגיים/ סביבתיים ולכן, נתון זה יכול להוות כסיבה נוספת להגדלת הצריכה של סופר פוד טבעוני. 

תזונה טבעונית - לעשות את זה נכון
אם גם אתם החלטתם על מעבר לתזונה טבעונית, מהניסיון שלנו, בחרתם בצעד חשוב, אשר יכול לתרום רבות לבריאותכם.
יחד עם זאת, בכדי לעשות את זה נכון וליהנות מכל היתרונות של התזונה הטבעונית, חשוב שלצד האפשרות ליהנות ממאכלים טבעוניים משובחים כמו: גבינות בוטיק טבעוניות, גלידת יוגורט טבעונית (או סוגים אחרים של גלידות טבעוניות), תשלבו בתזונה שלכם גם מזונות הנחשבים כסופר פוד כמו: טחינה משומשום מלא, ספירולינה, זרעי צ'יה ועוד..
כמובן, שגם מי שמקפיד על צריכת מזונות על טבעוניים, יזדקק במקרים רבים לתוספי תזונה שונים ולכן, קיימת חשיבות גבוהה למודעות גם לנושא זה. 

סל הקניות שלי