azfxc2ui.jpg

טבעוני? טבעונית? בדרך לשם?

ידעתם שישראל היא המדינה הכי טבעונית בעולם? כבוד! ככל שהשנים עוברות, אנשים מפתחים מודעות לתעשיות המזון, לבריאות הגוף שלהם ומבינים את הערך העצום שגלום באורך חיים טבעוני. נכון לשנת 2021, יותר ממיליון ישראלים בוחרים שלא לצרוך בשר, חלב, ביצים ואוכל מן החי. ישנם מספר מיתוסים שמלווים את העולם הקולינרי הטבעוני, כמו...

תפריט טבעוני מורכב ברובו מפחמימה

כיום, יש תחליפים רבים למקור חלבון שאינם מגיעים מהחי, בין אם מדובר בטופו, סויה, אגוזים ובעצם חלבון נמצא ברוב המאכלים שאנו אוכלים ובהחלט אפשרי להגיע לכמות החלבון, שנדרשת לאדם ממוצע. (0.8 גרם ביום) אותו הדבר לגבי ויטמינים ומינרלים! ולכל תהייה נוספת, ניתן לקרוא על סגולותיהן של הקטניות, הבת דודה הדיאטטית של הפחמימה.

טבעונים סובלים מחוסרים תזונתיים

אם תלכו לכל רופא משפחה באשר הוא, בכל גיל ותשאלו האם הוא ממליץ לכם לשקול תזונה טבעונית, תתקלו בתשובה חיובית. אותו הדבר עם כל תזונאית או מאמן כושר. אנשים כיום מצליחים לנהל אורך חיים טבעוני בזמן שהם באדי בילדרים! כך שלהיות טבעוני, ממש לא מחייב אותך לחיות בחוסר! להפך, מאכלים שמגיעים מן הצומח, נוטים להיות עשירים יותר וכאלה שמזינים את הגוף.

אני רוצה להיות טבעוני, אבל קשה להפרד מחווית הבשר

כיום יש תחליף להכל! נקניקיות טבעוניות, המבורגר טבעוני, פסטרמה טבעונית, רק נשאר לבחור ועדיין תוכל לשים כל אחד מאלו בתוך פיתה ועדיין לקחת חלק בעל האש המשפחתי. אוכל טבעוני הוא לא רק אוכל גורמה טבעוני (גם), הוא יכול להיות כל דבר שעולה בראשך ובנינו... גם יותר טעים... כל מה שנותר הוא לנסות.

בא לי לנסות... אני חייב ללכת למקום מיוחד?

יש המון מעדניה טבעונית בכל מקום, אבל כיום, ניתן למצוא תחליפי בשר כמעט בכל סופר ומנות טבעוניות כמעט בכל מסעדה. האפשרות לנסות ולהתרשם נגישה יותר מאי פעם! אז יאללה הגיע הזמן לנסות את המבורגר הטבעוני שעניין אותך, או את פסטרמה טבעונית ששמעת עליה ואולי בכלל נקניקיות טבעוניות? מה שבא לך.

טעם לחיים – מעדניה טבעונית

אין עוד מעדנייה כזו! אוכל גורמה טבעוני. אנו מזמינים אותך להסתכל באתר שלנו ובמבחר המגוון שיש לנו להציע, או שפשוט תתקשר\י! אנו נשמח לשמוע מכם 0524590178, או בכתובת המייל info@taam-lehaim.co.il. טעים, איכותי וטבעוני. 

סל הקניות שלי