5h43sdqd.png

מהי קוסמטיקה טבעית?

קוסמטיקה טבעית מורכבת מתכשירים, שמנים, קרמים ומוצרים שהינם על בסיס טבעי, ללא כימיקלים סינתטיים, ללא חומרים מעובדים וללא חומרים משמרים. עשויים מחומרים מובחרים מעולם הטבע ויעילותם אינה שונה מחומרי אחרים שמבוססים חומרים לא טבעיים. השימוש בחומרים אורגניים מתאים לאנשים בעל רגישות מסויימים (כמו רגישות בעור), שדואגים למניעים הקשורים לאיכות הסביבה ולמניעים הנוגעים בבעח. כיום הקומסטיקה הטבעית בארץ ממשיכה לגדול ולהתפתח, חומרים אורגניים הינם נגישים ופופולרים.

אילו חומרים טבעיים יש?

בעצם ניתן למצוא תחליף טבעי כמעט לכל מוצר בשוק. בין אם מדובר בתכשירי גוף כמו: דאודורנט טבעי ללא אלומיניום או דאודורנט טבעי מאבן קריסטל, משחת שיניים טבעית ועד מוצרים כמו דוחה יתושים אקולוגי טבעי וכל מה שבינהם. תוכלו למצוא גם מוצרים כמו:איפור, סבונים, שמנים, מחזקי ציפורניים ועוד מוצרים נוספים רבים. באמצעות כל המחקרים שנעשו עד היום ועם הידע שרכשנו בזכותם ניתן לייצר תחליפים אורגניים לכל המוצרים אשר מוכרים לנו. (על חדפ אורגני שמעתם?)

נשמע כמו עסק יקר

המעבר מחומרים סינתטיים לטבעיים עלול להעלות קונוטציה כי מדובר במוצרים יקרים יותר. הדבר אינו מחייב בכך, למרות שאין טעם להתכחש לעובדות, מוצרים טבעיים ולא מעובדים הם יותר יקרים ופחות תעשייתים ולכן מוצרים מסויימים עלולים להיות מעט יותר יקרים. אך לא מדובר בקפיצה משמעותית במחיר, בנוסף, משום שיש מבחר כה גדול בשוק למוצרים אורגניים, ניתן לעשות סקר שוק ולמצוא דיל טוב על המוצר. ככה שלא תצטרכו לוותר לא על דאודורנט טבעי ללא אלומיניום או דאודורנט טבעי מאבן קריסטל וגם לא תצטרכו לוותר על משחת שיניים טבעית. איכות החומרים, הבריאות שלכם ושל הסביבה שווה יותר מכל, כדאי לנסות ולהתרשם לפני שפוסלים בגלל מחיר. בנוסף, חומרי גלם 100% טבעיים בהכרח יהיו יותר טובים לעורכם, לסביבה בה אתם מצויים, תהליך הייצור יותר ידידותי והם יעילים בדיוק באותה במידה. תוכלו להשתמש דוחה יתושים אקולוגי טבעי, מבלי לדאוג ששימוש בו ליד הפעוט שלכם יהיה מסוכן. טבעי תמיד טוב.

טעם לחיים – קוסמטיקה טבעית

אנו מזמינים אותך להציץ באתר שלנו ובמבחר המגוון שיש לנו להציע, או שפשוט תחייגו! אנו נשמח לשמוע מכם ולענות על כל שאלה שיש לכם 0524590178, או בכתובת המייל info@taam-lehaim.co.il. טיפוח איכותי, טבעי שפשוט עושה את העבודה. 

סל הקניות שלי